Op eigenschap zoeken

Naar navigatie springen Naar zoeken springen

Deze pagina biedt een eenvoudige bladerinteractie voor het vinden van entiteiten met een eigenschap met een bepaalde waarde. Andere beschikbare zoekinteracties zijn de zoekpagina voor pagina-eigenschappen en de zoekopdrachtbouwer.

Op eigenschap zoeken

Een lijst van alle pagina's met de eigenschap "Daarom in één regel" met waarde "Beschrijf het resultaat als een verhaal dat je af kunt vinken.". Omdat er een beperkt aantal resultaten is, worden ook nabije waarden weergegeven.

Hieronder staan 11 resultaten vanaf #1.

(vorige 20 | volgende 20) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) bekijken.


    

Lijst van resultaten

  • Klant kiest volgorde  + (Bepaal de volgorde van realisatie op basis van uitkomst en waardecreatie.)
  • Gezonde gemeenschapszin  + (Bepaal gemeenschappelijke doelen en waarden die bijdragen aan iets groters dan de gemeenschap zelf.)
  • Chaordisch ontwerpproces  + (Bepaal het doel, de beginselen, alle deelgevers en ontwerp een nieuw organisatorisch concept. Schrijf de grondwet, stumileer innovatieve praktijken en smeed een geheel.)
  • Getal van dunbar  + (Beperk het aantal parkeerplaatsen en de capaciteit van het gebouw tot 150 personen (en start op tijd met het vinden of bouwen van facilitaire uitbreiding).)
  • Beyond bullet points  + (Bereid een pecha kucha voor die het boeiende verhaal van een avonturier vertelt die van de huidige naar een nieuwe, betere situatie reist.)
  • Kwartiermaken  + (Bereid je zaken goed voor en trek een sprint met als doel kwartiermaken.)
  • Dynamische vertrouwensruimte  + (Bereken bij elke transactie de vertrouwensruimte op basis van omzet en de nultik.)
  • Levendige persona’s  + (Beschrijf op één A4 de typische karaktereigenschappen, waarden en gewoontes van een typische afnemer van jouw product of dienst.)
  • Ruimte voor reflectie  + (Besteed tijd aan de onderwerpen goed, beter, lering. puzzel en wens kort na een relevante gebeurtenis.)
  • Sturen en meebewegen  + (Beweeg mee met de anderen en prikkel ze met jouw wensen.)
  • Bouw een toren, bouw een team  + (Bouw een toren met spaghetti, plankband en draad.)
  • Krachtenveldkaart  + (Breng alle krachten in kaart, waardeer, cluster en prioriteer ze.)
  • Vragen die er toe doen  + (Breng de hele olifant en de zin in beeld en vraag vervolgens “Hoe kunnen we…” en scherp dat aan met 2x2-vragen.)
  • Veranderingspeiler  + (Breng het potentieel, de oplossingen, dissonantie, inzicht, blokkades en consolidatie in kaart.)
  • Claim jouw lumineus idee  + (Breng je idee naar buiten, publiceer idee en gat het meteen bouwen.)
  • Doel & kernresultaten  + (Co-creëer maximaal drie opgerekte doelen met elke drie toetsbare kernresultaten en houd elkaar er voortdurend scherp op.)
  • Argument map  + (Collect and cluster all arguments for and against in a tree-shaped structure on a single A3 sheet of paper.)