Eregast: verschil tussen versies
(Nulde versie.) |
(pagina & pattern) |
||
Regel 14: | Regel 14: | ||
|codeur= | |codeur= | ||
|bron=Fearless Change | |bron=Fearless Change | ||
|pagina=107 | |||
|pattern=big jolt | |||
|vertaler={{mvs}} | |vertaler={{mvs}} | ||
|pattern name=big jolt | |pattern name=big jolt | ||
}} | }} |
Versie van 3 jul 2008 10:33
…Als toegewijd kampioen werk je hard om een idee te laten landen en wortelen.
✣ ✣ ✣
Je wilt meer zichtbaarheid en aandacht trekken voor jouw idee zodat meer mensen zich bewustworden van de inspanning.
Niet iedereen heeft tijd om aandacht te geven aan jouw activiteiten. Sommigen zijn gewoon te druk om naar jouw presentatie te komen, of zijn niet beschikbaar. Vakantie, op reis, naar de klant. Maar voor bekende mensen met invloed en inspiratie maken ze graag tijd vrij. Nodig Johan Cruijff maar eens uit.
Een geloofwaardig en inspirerend spreker trekt mensen die worden beïnvloed door wat hij of zij zegt.
Daarom:
Betrek een interessante en "bekend" persoon in jouw nieuwe idee en beweeg hem of haar om jouw idee te presenteren voor een grote groep.
✣ ✣ ✣
Nodig een koninklijk publiek als een spreker instemt om meer te doen dan alleen maar te presenteren om zo degenen die jou geholpen hebben met je nieuwe idee te bedanken en om de bedrijfsengel of lokale sponsor een pluim te geven.
✣ ✣ ✣