Krachtenveldkaart: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(1.0) |
(de {{p|zes denkhoeden}}) |
||
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 7: | Regel 7: | ||
|beeld=Force-field-flip-chart.jpg | |beeld=Force-field-flip-chart.jpg | ||
|wens=Helder denken, de juiste keuzes maken en de juiste richting inslaan in complexe situaties. | |wens=Helder denken, de juiste keuzes maken en de juiste richting inslaan in complexe situaties. | ||
|toelichting=[[Afbeelding:Krachtenveld-schets.png|thumb]] | |||
|daarom=Breng alle krachten in kaart, waardeer, cluster en prioriteer ze. | |daarom=Breng alle krachten in kaart, waardeer, cluster en prioriteer ze. | ||
|nieuw=Bepaal met de {{p|krachtenveldkaart}} de {{p|echte opties}} die je hebt. | |nieuw=Bepaal met de {{p|krachtenveldkaart}} de {{p|echte opties}} die je hebt. Buig met {{p|ju jitsu}} en de {{p|zes denkhoeden}} tegenwerkende krachten om naar meewerkende. | ||
}} | }} | ||
Ook ideaal om de krachten binnen {{ps}} helder te krijgen. Samen met {{p|argumentenkaart}}. | Ook ideaal om de krachten binnen {{ps}} helder te krijgen. Samen met {{p|argumentenkaart}}. |
Huidige versie van 3 dec 2010 om 10:39
…complexe situaties met vele voors en tegens. Zware beslissingen, moeilijke keuzes.
✣ ✣ ✣
Helder denken, de juiste keuzes maken en de juiste richting inslaan in complexe situaties.
Daarom:
Breng alle krachten in kaart, waardeer, cluster en prioriteer ze.
✣ ✣ ✣
Bepaal met de krachtenveldkaart de echte opties die je hebt. Buig met ju jitsu en de zes denkhoeden tegenwerkende krachten om naar meewerkende.
✣ ✣ ✣
Ook ideaal om de krachten binnen parels helder te krijgen. Samen met argumentenkaart.
Web: Gamestorming » Force Field Analysis