De markt in met pareltaal

Uit Pareltaal
Ga naar: navigatie, zoeken


Wat zijn de glasheldere acceptatiecriteria om pareltaal grootschalig te lanceren in de markt?

Wanneer, dus onder welke omstandigheden, kan pareltaal grootschalig onder de aandacht gebracht worden met seminars, lezingen, workshops, boeken, blogs, persberichten, etc.?

  1. Meer dan 157 parels in de vruchtfase.
  2. Zeven maal een stukje bij beetje verhaal van maximaal één A4 met de volgende thema's:
    1. Gemeenschappen ('communities'), over organisaties, groepen, teams, en samenlevingen.
    2. Ondernemen: over De Zaak, strategie, marketing, communicatie.
    3. Wonderen verrichten op basis van LoA, Intentie, etc.
    4. Life Hacks, over practisch gebruik van informatietechnologie en haar instrumenten zoals Web 2.0, blogs, wikis, fora, etc.
    5. Den Mensch over zelfrealisatie en persoonlijke ontwikkeling.
    6. pareltaal praten.
    7. pareltaal ontwikkelen.
  3. Tenminste drie actieve parelvissers die pareltaal ontwikkelen.
  4. Tenminste drie actieve projecten, teams of organisaties die pareltaal hebben omarmd en dagelijks gebruiken, bijna als een tweede natuur.