Zoekresultaten

Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Resultaten 1–8 van 8
Uitgebreid zoeken

Zoeken in naamruimten:

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  • ...oncurrentie veranderen voortdurend. Als donderslag bij heldere hemel stort het volledige financiële systeem als een kaartenhuis in. |wens in één regel=Anticiperen op de toekomst en de juiste keuzes maken.
    7 kB (1.048 woorden) - 28 jul 2012 09:12
  • |wens in één regel=Op basis van groeiend vertrouwen met elkaar werken. ...gel=Bereken bij elke transactie de vertrouwensruimte op basis van omzet en de nultik.
    4 kB (694 woorden) - 25 jun 2010 13:41
  • ...el|ontwikkelepisode}}. De teamleden zijn allen {{parel|mede-eigenaar}} van de cooperatie. ...e opbrengsten—van een gezamenlijke onderneming dient billijk te zijn zodat het recht doet aan eenieders individuele bijdrage.
    10 kB (1.602 woorden) - 25 sep 2012 06:51
  • ...we kansen of een nieuwe markt. Genereren van nieuwe ideeën tijdens de fase van ideevorming. ...in één regel=Klanten helpen succesvol te zijn met de exacte oplossing die de belangrijkste kansen waarneemt.
    13 kB (2.031 woorden) - 26 apr 2013 13:09
  • ...aan daar te blijven en vergroot de {{p|dynamische vertrouwensruimte}} van de donerende partij. ...nschap is je {{p|dynamische vertrouwensruimte}} relatief laag ten opzichte van anderen. Naarmate je meer economisch actiever bent in je gemeenschap—meer
    19 kB (3.008 woorden) - 8 jul 2009 14:50
  • ...{{p|sprint}} op te leveren. In de praktijk en uit onderzoek blijkt dat je de '''doorstroom maximaliseert''' bij: **van hoge kwaliteit (zoals gedefineerd door de Definition of Ready en de Defintion of Done); en
    10 kB (1.483 woorden) - 26 apr 2012 09:56
  • |daarom in één regel=Verzamel de voors en tegens op een argumentenkaart. ...gewijd om empathisch, via {{p|meedogenvolle dialoog}}, de voors en tegens van alle betrokkenen op een rij te krijgen zodat je wijs en billijk keuzes kan
    14 kB (2.120 woorden) - 30 dec 2010 12:31
  • |daarom in één regel=Vang de persoonlijkheid en identiteit van je merk in maximaal vijf woorden en verklaar die heilig voor al je handelin ...aarden. Zodra je merk een tijdloosheid en een begrip is geworden heeft het de merkhemel ("brand heaven") bereikt…
    19 kB (2.752 woorden) - 15 apr 2013 05:02