De markt in met pareltaal: verschil tussen versies

Uit Pareltaal
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (Gebruikt nu {{parel}} en {{pareltaal}}; scheelt weer tik- en onderhoudswerk.)
Regel 1: Regel 1:
Wanneer, dus onder welke omstandigheden, kan {{pareltaal}} grootschalig onder de aandacht gebracht worden met een seminar, lezingen, een boek, een persbericht, etc.? Kortom, welke minimale eisen dienen dan vervuld te zijn?
[[categorie:metaparel]]
 
Wat zijn de {{parel|glasheldere acceptatiecriteria}} om {{pareltaal}} grootschalig te lanceren in de markt?
 
Wanneer, dus onder welke omstandigheden, kan {{pareltaal}} grootschalig onder de aandacht gebracht worden met seminars, lezingen, workshops, boeken, blogs, persberichten, etc.?


#Meer dan 143 {{parels}} in de '''vrucht'''fase.
#Meer dan 143 {{parels}} in de '''vrucht'''fase.

Versie van 30 okt 2007 10:31


Wat zijn de glasheldere acceptatiecriteria om pareltaal grootschalig te lanceren in de markt?

Wanneer, dus onder welke omstandigheden, kan pareltaal grootschalig onder de aandacht gebracht worden met seminars, lezingen, workshops, boeken, blogs, persberichten, etc.?

  1. Meer dan 143 parels in de vruchtfase.
  2. Zeven stukje bij beetje verhalen van maximaal één A4 met de volgende thema's:
    1. Gemeenschappen ('communities').
    2. Strategie en Marketing.
    3. Wonderen verrichten op basis van LoA, Intentie, etc.
    4. De Zaak over de zakelijke kant en ondernemen.
    5. Den Mensch over zelfrealisatie en persoonlijke ontwikkeling.
    6. pareltaal praten.
    7. pareltaal ontwikkelen.
  3. Tenminste drie actieve parelvissers die pareltaal ontwikkelen.
  4. Tenminste drie actieve projecten, teams of organisaties die pareltaal hebben omarmd en dagelijks gebruiken, bijna als een tweede natuur.