De markt in met pareltaal

Uit Pareltaal
Versie door Martien (overleg | bijdragen) op 30 okt 2007 om 09:48 ({{parel|glasheldere acceptatiecriteria}} voor lancering van {{parel|pareltaal}})
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen

Wanneer, dus onder welke omstandigheden, kan pareltaal grootschalig onder de aandacht gebracht worden met een seminar, lezingen, een boek, een persbericht, etc.? Kortom, welke minimale eisen dienen dan vervuld te zijn?

  1. Meer dan 143 parels in de vruchtfase.
  2. Zeven stukje bij beetje verhalen van maximaal één A4 met de volgende thema's:
    1. Gemeenschappen ('communities').
    2. Strategie en Marketing.
    3. Wonderen verrichten op basis van LoA, Intentie, etc.
    4. De Zaak over de zakelijke kant en ondernemen.
    5. Den Mensch over zelfrealisatie en persoonlijke ontwikkeling.
    6. pareltaal praten.
    7. pareltaal ontwikkelen.
  3. Tenminste drie actieve parelvissers die pareltaal ontwikkelen.
  4. Tenminste drie actieve projecten, teams of organisaties die pareltaal hebben omarmd en dagelijks gebruiken, bijna als een tweede natuur.