Groepsidentiteit: verschil tussen versies

Uit Pareltaal
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (|auteur=Manns Rising)
k (toegewijde -> toegewijd)
Regel 3: Regel 3:
|beeld=
|beeld=
|proloog=
|proloog=
|context=je bent een {{p|ambassadeur}} of {{p|toegewijde kampioen}}. Je hebt al een {{p|boterhamzaksessie}} gedaan, of misschien slechts een informele bijeenkomst in het cafetaria of op de gang.
|context=je bent een {{p|ambassadeur}} of {{p|toegewijd kampioen}}. Je hebt al een {{p|boterhamzaksessie}} gedaan, of misschien slechts een informele bijeenkomst in het cafetaria of op de gang.
|wens=Brede herkenning van het initiatief.
|wens=Brede herkenning van het initiatief.
|toelichting=Het is zwaarder om een nieuw idee te introduceren wanneer mensen niet op de hoogte zijn van het initiatief.
|toelichting=Het is zwaarder om een nieuw idee te introduceren wanneer mensen niet op de hoogte zijn van het initiatief.

Versie van 28 jun 2008 14:42


…je bent een ambassadeur of toegewijd kampioen. Je hebt al een boterhamzaksessie gedaan, of misschien slechts een informele bijeenkomst in het cafetaria of op de gang.

✣  ✣  ✣

Brede herkenning van het initiatief.

Het is zwaarder om een nieuw idee te introduceren wanneer mensen niet op de hoogte zijn van het initiatief.

Daarom:

Geef het initiatief een duidelijke naam en visuele identiteit.

✣  ✣  ✣

De persoonlijkheid en de drie tot vijf waarden van de groep kunnen verder versterkt worden door een logo van uitwisselbaarheid die staat voor de kwaliteit en waarde van het initiatief. Gebruik de groepsidentiteit en het logo van uitwisselbaarheid voor het groeien en bloeien van een sterk merk.

Gebruik de naam zo vaak als mogelijk. Daarmee vergroot je de bekendheid en herkenbaarheid. vraag om hulp—bijvoorbeeld van een bedrijfsengel—om jouw initiatief van de grond te krijgen.


✣  ✣  ✣