Krantenkoppen van volgend jaar

Uit Pareltaal
Versie door Martien (overleg | bijdragen) op 5 okt 2007 om 08:47 (Kopie van Aardrock + fixes)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen


…een nieuw intitiatief, project of programma.

✣  ✣  ✣

Een concreet voor-beeld maakt een reis of onderneming tastbaar en brengt helderheid en geeft richting. Alle belanghebbenden zitten dan in ieder geval in het zelfde boek, on hetzelfde hoofdstuk en op dezelfde pagina.

Mogelijke uitkomst van een wereldcafé, bronstorm of gewoon een dialoog. Geeft ook energie en geeft het Universum de gelegenheid het overeenkomstig te regelen.

Daarom:

Nodig iedereen uit om hun eigen bedrijf of bijdrage in de toekomst te projecteren. Beschrijf in ongeveer 200 woorden hoe je de relaties tussen jouw onderneming en je klanten ziet en hoe je die verwacht duurzaam te maken. Verzin er een korte, krachtige en pakkende kop bij. Lees het geheel hardop in de groep voor.

✣  ✣  ✣

Voorspellingen in de vorm van krantenkoppen van volgend jaar helpen met het maken van keuzes in ontwerp, strategie en tactiek met betrekking tot de ontwikkeling van nieuwe markten, samenwerkingsverbanden, oplossingen, producten en diensten. Onderzoek onder klanten en partners en crowdsourcing geeft de noodzakelijke inspiratie voor de krantekoppen.