Op eigenschap zoeken
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Deze pagina biedt een eenvoudige bladerinteractie voor het vinden van entiteiten met een eigenschap met een bepaalde waarde. Andere beschikbare zoekinteracties zijn de zoekpagina voor pagina-eigenschappen en de zoekopdrachtbouwer.
Lijst van resultaten
- Vreemd donorgeld als dekking + (Als vreemde direct meedoen aan de lokale economie.)
- Zien is geloven + (Altijd je productontwikkeling afstemmen op de voortdurend veranderende actuele behoeften van je belanghebbenden.)
- Scenario's definiëren de wens + (Anticiperen op de toekomst en de juiste keuzes maken.)
- Dagspiegeling + (Beter worden in beter worden.)
- Belofte tot rentmeesterschap + (Bewuste keuze voor trouw aan gezonde gemeenschapszin.)
- Resultaten uit het verleden + (Billijke verdeling van geld of goederen over deelgevers.)
- Ideeënmoordenaar + (De beste ideeën overhouden en sterk en veerkrachtig maken.)
- Breed, diep en dwars + (De beste kwaliteit oplossingen, wensen en ideeën tijdens een brainstorm.)
- Grafische notulen + (De essentie van een samenscholing vangen op één blad.)
- Focus uit of aan + (De geest open zetten voor een productieve bijeenkomst en vingerwijzen en angst buiten spel zetten.)
- Persen en rekken + (De hele olifant en haar zin in beeld brengen.)
- Presenteer om te winnen + (De investering die je stopt in het helpen van de klant met kopen wil je optimaal laten renderen.)
- Boom van doelen + (De juiste keuzes maken, geïnformeerd.)
- De afwas doen + (De juiste keuzes op de juiste momenten maken, als een tweede natuur)
- Wet van conway + (De nieuwe organisatie en het nieuwe systeem versterken elkaar wederzijds zodat er zowel effectief als efficient gewerkt kan worden.)
- Blijven sporen + (De rode draad blijven volgen én binnen de tijd individuele vragen beantwoorden.)
- Brief aan God + (De zin van het leven weten.)
- Metafoor + (Doeltreffend en puntig communiceren helpt met recreatie.)
- Kort verhelderend betoog + (Duidelijk krijgen welke thema’s van belang zijn waarover nagedacht moet worden en welke opvattingen er zijn over het algemene belang.)
- Producteigenaar + (Duidelijkheid over wat er voor wie wanneer en waarom gemaakt dient te worden.)
- Cultureel membraan + (Duidelijkheid over wie binnen en buiten de gemeenschap valt.)
- Temperatuurmeting + (Een (h)echt team vormen.)
- Vijf tot zeven werkafspraken + (Een aantal gedragsregels voor constructieve gesprekken met, voor en door het team opstellen en afspreken.)
- Geef alles een kans + (Een bak oplossingen geeft je opties waar je de beste uit kunt kiezen.)
- Duimenprotocol + (Een beslissing over een voorstel nemen met ieders instemming.)
- Zeven plus of min twee + (Een bruisend, productief en zinnig team.)
- Vrijgeld + (Een florerende, gezonde en billijke economie.)
- Goede koffie + (Een fris hoofd en goede zin tijdens het werk.)
- Productvisie + (Een kernachtige boodschap maakt in één klap de zin én het onderscheidend vermogen van jouw product duidelijk.)
- Laat me niet denken + (Een kind kan de was doen en lekker aanmodderen)
- Startformulering + (Een mooie heldere inspirerende en concrete wens leidt vaak tot de mooiste resultaten en geeft richting en energie.)
- Doe voedsel + (Een normale bijeenkomst veranderen in bijzondere samenscholing.)
- Dubbele koppeling + (Een ploeg van geëmancipeerde en gemotiveerde mensen presteert optimaal als er geen belangenverstrengeling is en er holistische besluiten worden genomen.)
- Seizoenslag + (Een prettig en natuurlijk ritme voor projectontwikkeling.)
- Projectontwikkelaar met technologiekennis + (Een project met vaste prijs succesvol opleveren en afronden.)
- Parelvisser + (Een samenhangend vlechtwerk van parels verzamelen.)
- Bouw een toren, bouw een team + (Een team smeden.)
- Logo van uitwisselbaarheid + (Een verzameling bedrijven, vaak concurrenten, verenigen op basis van uitwisselbaarheid.)
- Ga kijken + (Effectief em efficiënt bezig zijn.)
- Vergaderfee + (Effectief, efficiënt en plezierig vergaderen.)
- Gemeenschappelijke woordenschat + (Elkaar begrijpen en effectief en respectvol communiceren.)
- Drie tot vijf diepgewortelde kernwaarden + (Elkaar kunnen aanspreken op op gedrag en weten waar je op aan kunt.)
- Dialoog + (Energieke, respectvolle uitwisseling van ideeën, denkbeelden en meningen werkt constructief en creatief.)
- Merkklik + (Fanship—honderden, duizenden mensen die zich emotioneel met jou of jouw idee verbinden.)