Op eigenschap zoeken
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Deze pagina biedt een eenvoudige bladerinteractie voor het vinden van entiteiten met een eigenschap met een bepaalde waarde. Andere beschikbare zoekinteracties zijn de zoekpagina voor pagina-eigenschappen en de zoekopdrachtbouwer.
Lijst van resultaten
- Durf te kiezen + (Twijfel, maar durf vervolgens doortastend te kiezen.)
- Merkklik + (Vang de persoonlijkheid en identiteit van je merk in maximaal vijf woorden en verklaar die heilig voor al je handelingen en communicatie.)
- Serieus spel + (Vang de speelregels en de kennis voor een speelwereld en speel een interactief spel met anderen.)
- Vurig verlangen + (Vang je idee SMART en voer het nu meteen uit.)
- Semantische wiki + (Vang kennis en pratktijkinformatie in een vrij struktuur en geef betekenis aan de gegevens.)
- Hoshin kanri + (Vat je meetbare bedrijfsplan voor de komende vijf seizoenen samen op één A4.)
- Wikinomie + (Verdiep je in de systemische, sociale en economische aspecten van wikinomie en zet ze voor jouw doelen in.)
- Lokaalkracht + (Verhoog de koopkracht van vreemd geld door een korting te gunnen voor aanschaf van lokaal geld.)
- Ideeënmoordenaar + (Vermoord je ideeën stuk voor stuk zodat degenen die overleven sterker worden.)
- Resultaten uit het verleden + (Verreken de oprechte deelgeving van de vorige keer tijdens deze.)
- Zuurstof voor ideeën + (Verscheep de 1.0 versie zo snel mogelijk.)
- Emotioneel intelligente signalering + (Vertel de context of reden van het signaal erbij.)
- Keukentafeltest + (Vertel een verhaal over hoe wat je afgelopen week bereikt hebt bijdraagt aan gemeenschap en omgeving.)
- Oratie van drie minuten + (Vertel in drie minuten wat je komt brengen, verwacht te krijgen en wat je drijft.)
- Essay + (Verzamel alle informatie die meegenomen moet worden en schrijf een puntig essay.)
- Definitiegesprek + (Verzamel concrete voorbeelden van het begrip, omschrijf die en verfijn die tot een definitie die óók duidelijk maakt wat het uitsluit.)
- Drie keer drie regel + (Verzamel de vertegenwoordigers van drie niveaus en drie functies die allemaal een belang in de uitkomst hebben voor een gezamenlijk goed gesprek met een haalbaar doel voor de beschikbare tijd)
- Argumentenkaart + (Verzamel de voors en tegens op een argumentenkaart.)
- Vervallen eisen naar een vervolgproject + (Verzamel eisen uit een uitwisselingsverzoek in een verhalenbundel voor een toekomstige versie.)
- Zielsprofiel + (Verzamel van iedereen het levensdoel, talenten, helden en wanneer ze de tijd vergeten.)
- Dagdroom + (Verzamel van iedereen hun levensdoel, hun werk in de wereld en de zaken waar ze trots op zijn.)
- Krantenkoppen van volgend jaar + (Verzin een puntige krantenkop van het artikel dat volgend jaar over jouw initiatief verschijnt.)
- Start een rumoer + (Verzin en lek een eenvoudig, besmettelijk, taai en zichtbaar rumoer over je idee en blijf dat voeden.)
- Vergaderfee + (Vind een vergaderfee en laat hem of haar de hele rimbam regelen, doel, juiste deelnemers, documenten, lokatie, en zo voort.)
- Dagelijks visioen + (Visualiseer 's ochtends je komende dag.)
- Wijze dwaas + (Voedt de rol van de hofnar die vanuit onschendbaarheid oncomfortabele vragen kan stellen.)
- Geldtuimelaar + (Vraag deelgevers geheel vrijblijvend en naar draagkracht te financieren totdat het tuimelbedrag bereikt wordt dat de vrijblijvendheid omkeert in verbondenheid.)
- Codex + (Vraag een huurling schrijver om alle flarden te bundelen in een elegant en consistente verzameling generatieve speelregels.)
- Code is niets, coderen is alles + (Vraag een huurling schrijver om een codex te ontwikkelen.)
- Belofte tot rentmeesterschap + (Vraag emotionele aandacht door het letterlijk tekenen van een belofte tot rentmeesterschap.)
- Vraag om hulp + (Vraag zoveel mogelijk mensen om hulp zodra je het nodig hebt.)
- Ideevorm + (Vul elk idee in op een speciaal daarvoor ontworpen formulier)
- Beeldspraak + (Weef de kracht van beelden door je taal zodat je ideeën letterlijk tot de verbeelding spreken.)
- Echte opties + (Weet wanner je welke keuzes moet maken en stel tot dat moment de keuze uit.)
- Meten is kiezen + (Weet wat je meet en waarom. Laat de meting je keuzes en beslissingen beïnvloeden)
- Onafhankelijke regio's + (Werk toe naar autonome zelfsturende stedelijke gebieden van 2 tot 10 miljoen inwoners.)
- Uitwisselingsverzoek + (Wissel eerder te realiseren items uit met latere met dezelfde inspanning.)
- Ju jitsu + (Zet de energie van de aanvaller tegen hem in waarbij jezelf zo weinig mogelijk energie gebruikt)
- Context geeft zin + (Zet de juiste context voor activiteiten en geef het zo zin.)
- Wiki + (Zet een wiki op, net zoals Wikipedia.)
- 2x2-vragen + (Zoek alleen en samen antwoord op het waarom, de resultaten, de middelen en de eerste stap naar het doel.)
- Recreatie + (Zoek de '''zin''' van je idee op en stel je idee bloot aan de wereld.)
- Gilde + (Zoek in je netwerk een handvol vakgenoten op en start een gilde met het chaordisch ontwerpproces.)
- Geen gegok + (Zorg voor een complete lijst van álle kwesties en de impact van hun vervulling.)
- Doe voedsel + (Zorg voor een heerlijke snack of zelfs lekker eten bij een vergadering.)
- Goede koffie + (Zorg voor excellente koffie.)
- Impact map + (maak een impact map en beschrijf daarmee waarom, wie, hoe en wat)
- Uitzonderlijk werk + (maak een zwembaan voor volledig werk en een zwembaan voor partieel werk en zet WIP-limieten in overeenkomstig de werkmix)